|
|
#127 |
|
Senior Member
Drives: 2010 Cooper S, 74 Beetle
Mentioned: 2 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
|
Jeg har ikke noe superhast med å skaffe meg bilen.
Men sikler mest på en RØD GT86 bil med svart interiør. Skulle gjerne sett blå og orange live også. Er redd for at om jeg ser WRB blåfargen live så blir jeg litt solgt der.. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Senior Member
Drives: GT86 DGM
Mentioned: 1 Post(s)
|
WRB er litt vel 'Impreza' for meg. Fin farge.... på en Impreza.
Den røde var veldig fin, mye finere enn jeg hadde trodd før jeg så den 'live'. Om jeg kan få en rød i oktober så blir det nok til det. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Member
Drives: Toyota GT86
Mentioned: 0 Post(s)
|
Var å sammenligna rød og oransje når de stod ved siden av hverandre oppe på gardermoen, har i utgangspunktet sansen for den røde jeg også, men det er det at det ikke er metallic som setter litt bremser for min del.
Når jeg var på gardermoen var det både mørkt og regn, i de omgivelsene så da var det uten tvil den oransje som gjorde seg mest "synlig", et dårlig mobilbilde her: ![]() Den blå har jeg ikke sett live, men jeg har en følelse av at jeg får samme oppfattning av den blå som den svarte, at bilen blir litt bortgjemt i fargen... |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Member
|
Ring selgeren din og sjekk, jeg fikk beskjed om at det kom noen i oktober. Tipper det kanskje er en del av kvota av de som ble bestilt som forhandlerbiler uten at jeg skal si det for sikkert.
Vet ikke om det var snakk om automat/manuell biler. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Member
Drives: GT86
Mentioned: 6 Post(s)
|
Vente vente ja karer, passer bra at det blir prøving av en med manuell kasse lørdag og at neste helg får jeg låne hele helgen etter stengetid
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Member
Drives: GT86
Mentioned: 6 Post(s)
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Senior Member
|
Hehe. I wish. Overtar hus i slutten av oktober, så november går nok til oppussing og innflytting. Skal bygge opp igjen hjemmekinoen, får håpe det tar en stund så jeg har noe å holde på med....
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Senior Member
Drives: 2010 Cooper S, 74 Beetle
Mentioned: 2 Post(s)
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Senior Member
|
Jeg syns den var overraskende villig i bunn, og overraskende lite villig i toppen. Nå hører det med til historien at jeg kjørte en helt ny motor, med automat. Den føltes aldri treg, men det er ingen rakett. Til morrokjøring på landeveien er den midt i blinken. Rask nok til å være moro, treg nok til at du sannsynligvis slipper fengsel.
Sterk nok til å spinne litt og sladde litt om man skulle ønske det. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Member
|
Prøvekjørt den 3 ganger nå, jeg syntes motoren passer meg veldig bra.
Den er rolig når man kjører rolig, og bråkete når man vil den skal bråke. ![]() Ellers har ikke jeg noe særlig erfaring med biler i den klassen, er vant til å kjøre rundt i en Golf 1.6, så det er jo en liten oppgradering for min del... hehe. Men jeg går for automatgir versjonen, har gått lei av kø-kjøring og manuell giring, så automatgir har vært ett av hovedkravene mine når jeg har sett etter ny bil nå. Bilen jeg har prøvekjørt har vært med automatgir, og jeg syntes den har fungert veldig bra. Det jeg er mest spent på er hvordan den fungerer på vinteren, testa automat girkassa i "snow" modus i dag, og da virka det som om man fjerna 100hk fra motoren, så satser på at det skal gå greit. Har nok bestemt meg for å gå for den oransje fargen også nå, så signerer nok papirene på mandag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|