Quote:
Originally Posted by atledreier
Ventrefotbremsing er kjempelett på en PC, men håpløst i virkeligheten... Rare greier.
Blir noen turer på Rudskogen og Våler i sesongen, blir spennende å øve på rwd. Har aldri eid rwd bil, det har vært fwd eller awd. Dvs, har hatt en MR2 i noen måneder, men den er så 'farlig' på grensen at det kunne liksågodt vært fwd eller awd. Den hadde ikke krefter nok til å dra løs, og om den gjorde det spant den innerhjulet så ikkeno skjedde allikevel.... Fin bil, men litt for twitchy på grensen til å være skikkelig morro....
|
Jeg håper å bli noe bedre enn håpløs.. :p Brekket funker jo bra, men er jo ganske begrenset morro i det..
Jeg får se det positive, får ihvertfall øvd meg på ting jeg ikke gidder å holde på med i en bakhjulsdreven bil, så får kanskje litt ut av det.
Som deg, så har jeg kjørt nyere Golf, men får jo ikke slått av elektronikken skikkelig så det setter jo en kraftig demper på den allerede begrensede gleden man potensielt kunne hatt.
Hadde en koselig tur i en MR2 Roadster fra østlandet til vestlandet en vinter natt. Kos det..

Er jo ikke mulig å slå på antispinn eller noe engang.
Beste åpne diff jeg har hatt. Spant stort sett på begge hjula. Er en god del variasjoner på forskjellige bakhjulsdrevne biler.
På snø så holder jo 140hk. Men var selvsagt litt mer nervøs enn en FR bil med lengre hjulavstand.