View Single Post
Old 08-02-2012, 03:11 PM   #76
BAE
Senior Member

BAE's Avatar

Drives: BRZ Ltd WRB
Mentioned: 3 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Garage
Jeg har hatt bilen min noen uker nå. Veldig morsom bil. Ikke noe å utsette på noe. World Rally Blue er en nydelig farge. Har ennå 200 miles igjen av innkjøring før jeg kan åpne helt opp. Skal sette på 17x8" ET45 Enkei RPF1 idag med 225/45-17 Michelin Pilot Super Sport. 1.4 kg lettere pr. hjul. Har også et K&N filter jeg skal hive inn når innkjøringen er ferdig. Skal få på clear bra imorgen for å være klar til første banekjøring.

Kan bare skrive under på det meste som er sagt i testing og reviews. Den er overraskende overstyrt. Prius dekkene slipper for et godt ord. Moment under 3000 rpm var overraskende positivt. Skyvet i torque valley rundt 4000 rpm er skuffende. Har begynt å dra den opp mott 5000 rpm. Liker effektutviklingen og lyden. Tar litt tid før denne motoren løsner skikkelig. For meg har dette vært en overgang fra en Nissan GT-R med 485 hester på hjula, men det er en mer leken bil og den er morsom å kjøre.