![]() |
Quebec FRS / BRZ - Ride Automne 2012 + Prix de présence!
Maintenant plus de 170 membres et joignez-vous à nous pour une rencontre et "ride" cette fin de semaine sur la rive-sud de Montréal. Pour plus d'informations : http://www.quebecfrs.com/forums/index.php?topic=2848.0
QuebecFRS.com et QuebecBRZ.com Future Quote:
Quote:
Quote:
|
Cool. Bonne innitiative. La mienne viendra que dans quleques annees, question de finir de payer la Scion actuel, mais je vais tout de meme me joindre. Du meme coup, j'en profiterai pour me presenter. Par reference a CE thread, je suis Joey de Elegance Auto Detailing, la pour offrir mes services de detailing pour le club dans la region de Montreal et environs. :)
|
Merci Joey! Bump :D
|
I'm in ! :P
|
Petit refresh :D
|
i am a member already and i find it funny that you are using Trish for PR hahaha
|
Quote:
|
omg a girl called trish in a club? god i'm in!
ok seriously this is awesome that finally someone took initiative for a quebec crew! reminds of my days when i had my ep3 and we had our click before everybody got older and sold their cars lol! sup joey :-P |
Ah jviens de checker pis c pas le meme site lol il y en a donc 2 juste pour le quebec lol
|
Quote:
It's too bad all the meets have been done on nights I couldn't make it. I know all have a tC and not an FR-S, but a Scion's a Scion! Brothers look out for each other. lol |
1 Attachment(s)
Quote:
Attachment 13994 |
Nah, it's gonna be a few years before I get mine. I'm waiting for the TRD version. ;) That and I want to keep the tC so I have to pay it off, less than 3 years left. :)
|
inscrit!! :)
|
Le monde qui était au Subiefest inscriver vous!!
|
| All times are GMT -4. The time now is 01:23 AM. |