follow ft86club on our blog, twitter or facebook.
FT86CLUB
Ft86Club
RR Racing
Register Garage Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Scion FR-S Forum | Subaru BRZ Forum | Toyota 86 GT 86 Forum | AS1 Forum - FT86CLUB > Search Forums


Showing results 1 to 30 of 41
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: dookie11
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 12-03-2012, 02:03 AM
Replies: 22
Views: 20,582
Posted By dookie11
<u2b> http://www.youtube.com/watch?v=FtSuTzqiOZE...

<u2b> http://www.youtube.com/watch?v=FtSuTzqiOZE (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FtSuTzqiOZE#) </u2b>

Bah, haven't been on here in so long that I forgot how to embed u2b...
Forum: Southern California 06-22-2012, 07:13 PM
Replies: 112
Views: 14,178
Posted By dookie11
Y'all should plan a "Meet up Tour" throughout...

Y'all should plan a "Meet up Tour" throughout SoCal. For example, do meets and rotate the locations throughout the various counties in SoCal. Like, one month do the IE, then OC, then SD, then LA. ...
Forum: Subaru BRZ General Forum 06-22-2012, 07:08 PM
Replies: 47
Views: 10,751
Posted By dookie11
What dat mean yo?

What dat mean yo?
Forum: Southern California 06-09-2012, 09:37 PM
Replies: 49
Views: 17,039
Posted By dookie11
So I was driving home from some boba joint at...

So I was driving home from some boba joint at like 11pm... Made a left turn at the arrow, and a cop pulls up behind me and flashes his red and blues and his giant flashlight thing. So I pull over,...
Forum: Southern California 06-07-2012, 03:14 PM
Replies: 49
Views: 17,039
Posted By dookie11
Nothing but jellies haha. I get all paranoid...

Nothing but jellies haha. I get all paranoid now, cuz I got pulled over the other day for having tinted windows. Got racially profiled, cuz they were looking for asian gangsters.... I think I told...
Forum: Off-Topic Lounge 06-05-2012, 09:35 PM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
Went to E3 today :)

Here's a few pictures I'd like to share with you guyz. You're always in my heart :) :wub:
Forum: Southern California 06-05-2012, 09:19 PM
Replies: 49
Views: 17,039
Posted By dookie11
My cousin's an optometrist. What steps should I...

My cousin's an optometrist. What steps should I be following in order to get a "get out of jail card" every time?
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 06-04-2012, 06:17 PM
Replies: 59
Views: 14,649
Posted By dookie11
So jelly. Gimme the SUBARU emblem if you don't...

So jelly. Gimme the SUBARU emblem if you don't want it :) I'll ricer/beaner it out and put it on my Prelude, and pretend I have a SWP BRZ:)
Forum: Scion FR-S / Toyota 86 GT86 General Forum 06-01-2012, 10:13 PM
Replies: 0
Views: 1,382
Posted By dookie11
Warning: Pre-installed "accessories" @ Toyota of Pasadena

Please see my post in the SoCal GB thread:
http://www.ft86club.com/forums/showpost.php?p=236337&postcount=1226

Just a warning to those who preordered or are seeking to purchase there, cuz it...
Forum: Southern California 06-01-2012, 09:59 PM
Replies: 1,297
Views: 161,569
Posted By dookie11
Went to Toyota of Pasadena, originally planning...

Went to Toyota of Pasadena, originally planning to get my deposit check back, lolz. Ended up deciding to just leave it and wait (although I prolly won't get the car anyway).

They had a red FRS...
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-30-2012, 11:28 PM
Replies: 18
Views: 4,772
Posted By dookie11
How sad... 10 replies and not a single thanks to...

How sad... 10 replies and not a single thanks to the OP? :P Boooooo... Imma go cry myself to sleep now :P
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-30-2012, 08:04 PM
Replies: 18
Views: 4,772
Posted By dookie11
Keyfob same as Toyota Prius, guise!

Hey all,

So I was with my cousin the other day on our way to grab some lunch, and noticed he had a Prius brochure in the door compartment. Decided to pull it out and flip through for funzies. ...
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 05-28-2012, 10:33 PM
Replies: 1,336
Views: 687,667
Posted By dookie11
Sho sheckshee!

Sho sheckshee!
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-20-2012, 11:52 PM
Replies: 27
Views: 6,134
Posted By dookie11
^^Most important post of the day :)

^^Most important post of the day :)
Forum: Off-Topic Lounge 05-20-2012, 11:48 PM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
Nice post, bro :) Street Sharks, SWAT Kats,...

Nice post, bro :)

Street Sharks, SWAT Kats, Reboot (yuck, I hated that show), Megaman voiced by the same guy who voiced Goku, and Mummys Alive! :) :)

High five for being a child of the 90s :)
Forum: Off-Topic Lounge 05-19-2012, 11:07 PM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
Saw these at Toyotafest couple weeks ago:)

Saw these at Toyotafest couple weeks ago:)
Forum: Scion FR-S / Toyota 86 GT86 General Forum 05-19-2012, 01:58 PM
Replies: 55
Views: 23,135
Posted By dookie11
Not that I actually planned to do any...

Not that I actually planned to do any heel-toeing, but that pedal definitely looks cooler (more sporty) :)
Forum: Off-Topic Lounge 05-17-2012, 02:39 PM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
I remember waking early (6am) to watch Samurai...

I remember waking early (6am) to watch Samurai Pizza Cats and Ronin Warriors on UPN :)
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 05-14-2012, 10:59 PM
Replies: 1,743
Views: 1,044,292
Posted By dookie11
Damn homes, those are perfect. They should've...

Damn homes, those are perfect. They should've just stuck with that instead of making the retarded eyes headlights for FRS.
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-14-2012, 10:44 PM
Replies: 27
Views: 8,356
Posted By dookie11
Funny how on the East Coast it's Puerto Ricans,...

Funny how on the East Coast it's Puerto Ricans, and on the West Coast, ppl would refer to Mexicans. Such a difference in culture lol.

<< Born, raised, lived in California my entire life. I need...
Forum: Engine, Exhaust, Transmission 05-14-2012, 03:07 AM
Replies: 12
Views: 6,000
Posted By dookie11
Found this one on the Greddy site, listed under...

Found this one on the Greddy site, listed under the BRZ: http://www.greddy.com/upload/img/FRS_SPe.jpg

Looks like this:...
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-12-2012, 09:19 PM
Replies: 23
Views: 4,456
Posted By dookie11
OP, if you don't mind the drive to SoCal, I might...

OP, if you don't mind the drive to SoCal, I might be backing out of either the FRS or BRZ. I have one preordered at Irvine Subaru (Limited SWP MT), and one at Toyota of Pasadena (DGM MT). Trojan_SC...
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-07-2012, 02:28 AM
Replies: 13
Views: 4,119
Posted By dookie11
http://collider.com/wp-content/uploads/Fast_Five_i...

http://collider.com/wp-content/uploads/Fast_Five_image-46.jpg
Forum: Off-Topic Lounge 05-06-2012, 01:45 AM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
:)

:)
Forum: Scion FR-S / Toyota 86 GT86 General Forum 05-05-2012, 06:12 PM
Replies: 30
Views: 7,517
Posted By dookie11
Got home about an hour ago. It was an okay...

Got home about an hour ago. It was an okay event. Pekingduck's car was in the parking lot at 1030am, and ppl seemed to walk by without even know what it was haha. And inside, I heard someone...
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 05-05-2012, 02:27 AM
Replies: 206
Views: 50,333
Posted By dookie11
Agreed, to the max. Still have a grudge against...

Agreed, to the max. Still have a grudge against that damned Ryan Tsai. Longo might've had my money and I would've been the first in line (even before that guy who gave them a deposit when they...
Forum: Off-Topic Lounge 05-04-2012, 02:27 PM
Replies: 8,537
Views: 1,950,745
Posted By dookie11
All very funny :) Especially the Ostrich Type R.

All very funny :) Especially the Ostrich Type R.
Forum: Subaru BRZ General Forum 05-01-2012, 11:37 PM
Replies: 34
Views: 7,083
Posted By dookie11
Awesome track. Looks like something straight...

Awesome track. Looks like something straight outta a kid's Hot Wheels set.
Forum: Scion FR-S / Toyota 86 GT86 General Forum 05-01-2012, 07:37 PM
Replies: 173
Views: 46,581
Posted By dookie11
Just got back from Longo. Jeff was a very cordial...

Just got back from Longo. Jeff was a very cordial guy. Also, I thought Pekingduck might be interested in this tidbit: Jeff was very stern about the customer not wanting anyone touching/sitting in...
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 04-30-2012, 11:25 PM
Replies: 105
Views: 36,386
Posted By dookie11
LOL: "Uhhhhhh...Sunroof? Who gives a shit." ...

LOL:

"Uhhhhhh...Sunroof? Who gives a shit." HAHAHA
Showing results 1 to 30 of 41

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 01:08 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.