follow ft86club on our blog, twitter or facebook. Interested in the FT-1? Check out FT1Club
FT86CLUB
Ft86Club
FTEIGHTYSIX
Register Garage Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   Scion FR-S Forum | Subaru BRZ Forum | Toyota 86 GT 86 Forum | AS1 Forum - FT86CLUB > Search Forums

Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.21 seconds.
Search: Posts Made By: ichitaka05
Forum: Northwest Yesterday, 07:28 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Man, most of Asian places are close today :( ...

Man, most of Asian places are close today :(

I'll be visiting Drift-Office tomorrow :)
Forum: Northwest 08-30-2014, 09:43 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Driving in few mins. I'll be stayin' in Boise ID...

Driving in few mins. I'll be stayin' in Boise ID tonight & tomorrow, planning to get to Seattle (Federal Way to be technical).

See you guys soon! :)
Forum: Off-Topic Lounge 08-28-2014, 10:19 PM
Replies: 393
Views: 21,888
Posted By ichitaka05
OMG... last few pages, it was so so so hard not...

OMG... last few pages, it was so so so hard not to laugh. Sandwich & nike ones, I've almost lost it...
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 08-28-2014, 08:38 AM
Replies: 83
Views: 8,223
Posted By ichitaka05
Thanks for taking the pic! :)

Thanks for taking the pic! :)
Forum: Subaru BRZ General Forum 08-26-2014, 10:18 PM
Replies: 0
Sticky: Subiefest 2014
Views: 227
Posted By ichitaka05
Subiefest 2014

Who's going to this year's Subiefest?

https://farm4.staticflickr.com/3891/14862931557_4a6d10c1b1_b.jpg

I'll be there to help this event bigger, so join the fun! :party0030: :party0030:...
Forum: Northwest 08-26-2014, 09:22 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
What?!?!?! :( O'well, enjoy it over there

What?!?!?! :(

O'well, enjoy it over there
Forum: Northwest 08-26-2014, 01:32 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
No, next week Tuesday lol

No, next week Tuesday lol
Forum: Northwest 08-25-2014, 11:51 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Yeah!! :thumbsup:

Yeah!! :thumbsup:
Forum: Northwest 08-25-2014, 11:31 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Food > Drink, also my gf is under 21, so can't go...

Food > Drink, also my gf is under 21, so can't go bar.

I should be free Tuesday, so we can do 86night dinner w WA FT86CLUB crew or something like that lol
Forum: Northwest 08-25-2014, 08:31 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Well GL. I'll be getting to Federal Way around...

Well GL. I'll be getting to Federal Way around 4~6pm Sunday, so I'll be missing the fun :(
Forum: Northwest 08-25-2014, 07:10 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
We should a small meet. Maybe like Tuesday night...

We should a small meet. Maybe like Tuesday night or something...

wait, I forgot that Bob gonna be doing 86night meet next wkend... too bad, I won't be there for that one :(


Sent from my...
Forum: Northwest 08-25-2014, 02:07 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
These are very good infos! I'm excited bout the...

These are very good infos! I'm excited bout the trip!!
Forum: Northwest 08-24-2014, 09:27 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Why is that? Good view?

Why is that? Good view?
Forum: Off-Topic Lounge 08-22-2014, 03:38 PM
Replies: 24,335
Views: 1,385,407
Posted By ichitaka05
Didn't miss much :iono: Member who I used to...

Didn't miss much :iono:

Member who I used to know didn't like other's opinion & keep on breaking multiple rules & in the end reporting it and putting the reason "fuck you"... yeah, per ban
Forum: Off-Topic Lounge 08-22-2014, 03:07 PM
Replies: 24,335
Views: 1,385,407
Posted By ichitaka05
Keep on reporting & we'll keep on banning em

Keep on reporting & we'll keep on banning em
Forum: Subaru BRZ General Forum 08-22-2014, 12:13 PM
Replies: 66
Views: 5,156
Posted By ichitaka05
This thread is way too funny lol

This thread is way too funny lol
Forum: Northwest 08-22-2014, 10:24 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Yeah, I've put Olympic Sculpture Park on our...

Yeah, I've put Olympic Sculpture Park on our list... & I'll make sure to put other one in our list too :)
Forum: Northwest 08-21-2014, 08:14 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Thanks :) Man, I gonna go home fat &...

Thanks :)

Man, I gonna go home fat & broke... but no regrets lol
Forum: Northwest 08-20-2014, 01:23 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Just FYI Okinawa don't have real sushi. They have...

Just FYI Okinawa don't have real sushi. They have tropical fish sushi. How do I know this? Cuz I'm half Okinawan, so I have right to say that lol

But prob Shiro sushi every here is saying ;)

...
Forum: Northwest 08-20-2014, 12:47 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Like WA is hurting lol Either way, I'm...

Like WA is hurting lol

Either way, I'm excited to visit WA :)
Forum: Northwest 08-20-2014, 12:30 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Thanks for the info. Man! Ferries aren't...

Thanks for the info.

Man! Ferries aren't cheap. Good thing our car is <14'. My friend's car is >14' so gotta pay extra lol
Forum: Northwest 08-19-2014, 09:39 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Thanks for the info. We should be arriving in WA...

Thanks for the info. We should be arriving in WA Sunday afternoon. We're planning to say around Federal Way & we were thinking to head up to Friday Harbor to visit friend on Monday & come back down...
Forum: Northwest 08-19-2014, 07:57 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Awesome!!! I gonna go home fat & happy lol ...

Awesome!!! I gonna go home fat & happy lol

Keep coming w all the info.


Sent from my mighty mind
Forum: Northwest 08-19-2014, 12:37 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Shiro's Sushi? Noted Dayum! That's...

Shiro's Sushi? Noted




Dayum! That's pretty hefty still. I guess it's better than Cali


Sent from my mighty mind
Forum: Northwest 08-19-2014, 12:02 PM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Visiting Seattle

How expensive is the parking spot?




Elliot's Oyster House? I'm totally noting it in to eat place! Thanks!!!!!


Sent from my mighty mind
Forum: Northwest 08-19-2014, 11:37 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
I heard they're pretty cool place. I love seafood...

I heard they're pretty cool place. I love seafood too, so win won :)

Btw how's parking near there? Bad? Not bad? Horrible?


Sent from my mighty mind
Forum: Northwest 08-19-2014, 11:18 AM
Replies: 50
Views: 794
Posted By ichitaka05
Visiting Seattle

Hey,

I'll be in Seattle on Labor Day week. Give me some good place to go! Specially food please. Lol

Currently I only have Drift-Office & Bruce Lee & Brandon Lee Memorial in my list. Oh & I'll...
Forum: Site Announcements / Questions / Issues 08-17-2014, 11:20 AM
Replies: 22
Sticky: Reporting Spam
Views: 4,452
Posted By ichitaka05
Yes, we try to clean up those spam ASAP... Ninja...

Yes, we try to clean up those spam ASAP... Ninja style!
Forum: Member's Car Journals 08-17-2014, 11:17 AM
Replies: 29
Views: 3,265
Posted By ichitaka05
You don't need to quote the spam, bro. Just...

You don't need to quote the spam, bro. Just report it & we'll clean it up
Forum: Photos, Videos, Wallpapers, Gallery Forum 08-15-2014, 01:14 PM
Replies: 83
Views: 8,223
Posted By ichitaka05
& FRSTRM, miraculous skill is called peeling out...

& FRSTRM, miraculous skill is called peeling out from start to heatup the tire too much & spin out mid way of slalom do a donut without hitting any cones & still be "in course" & win the slowest twin...
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 06:39 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.